In Acces een foto aan een record toevoegen
Bob Harley
2004-12-17 08:43:02 UTC
In het invulformulier in Acces wil ik per record een foto kunnen toevoegen.
Eén foto per record. Hoe moet ik het formulier inrichten zodat dit mogelijk
is? Denk hierbij
aan recepten. Ik wil een database maken van recepten inclusief foto. De
foto's maak
ik vaak zelf, soms scan ik ze. Wie kan mij helpen?
Desi
mario
2004-12-17 20:29:20 UTC
2004-12-17 20:47:34 UTC
.
[...]
Foutje in eerste voorbeeld Me.afbeelding moet zijn Kaart
If IsNull(Kaart) Then